zondag 1 september 2013

Herfstmode!

Het is alweer september! Zelf vind ik dat 2013 supersnel voorbij vliegt, het nieuwe schooljaar is begonnen en nu komt ook de herfst er alweer aan! Volgens weerkundigen begint de herfst op 1 september, maar omdat het komende week nog 26 graden wordt, houd ik het er even op dat het 22 september om 22:44 pas echt herfst is.

Mode vind ik het leukst in de herfst! Iedereen draagt van die mooie, warme herfstkleuren. Ieder jaar zijn er weer andere kleuren in de mode, dit jaar zie je veel mosgroen, wijnrood, donkerblauw, grijs en beige. 

Meestal bekijk ik eerst de nieuwe collecties van merken als Zara, Bon'a parte, United Colors of Benetton en Mango om wat leuke ideeën op te doen en daarna koop ik bij goedkopere winkels als New Yorker en H&M de dingen die ik leuk vind. Zo bespaar je veel geld en kun je ook nog wat bijpassende accessoires kopen. (Oké, als je bakken vol kleedgeld krijgt kun je dat sowieso.) In de zomervakantie heb ik al veel geshopt en dus is mijn wishlist niet zo lang meer, hieronder 3 dingen die ik nog wel wil kopen: 

Sweatshirt van Mango
Overhemd van Bon'a parte



Lange ketting van Mango

Wat vinden jullie van de herfstmode dit jaar? 

Liefs, Carina 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten