vrijdag 18 oktober 2013

Tag: Common White Girl #1

Misschien ken je het Twitter account wel! Vol zelfspot en cynische grapjes. Deze Tag leek me leuk om te doen, dus nu hopen dat 'ie ook leuk is om te lezen!





Hoelang duurt het voor je klaar bent om te vertrekken 's morgens?
15 minuten. Ik doe eigenlijk alles tegelijk en verder is het belangrijkste zo lang mogelijk in m'n bed blijven liggen! Haha.

Hoeveel selfies maak je op één dag?
Volgens mij iets van 0,1. Echt niet vaak, geen zin in.

Hoeveel Instagram volgers en foto's heb je?
Ik heb 104 volgers en 102 foto's gepost. Af en toe verwijder ik een foto weer, dus dit aantal veranderd nogal vaak.

Heb je ooit LOL of OMG hardop gezegd?
Ja, vooral lol, als er iets niet helemaal goed ging.

Instagram, Twitter of Tumblr?
Twitter! Instagram vind ik minder fijn werken en met Tumblr heb ik (nog) niet zo veel.


De andere helft van deze tag volgt maandag! Fijne vakantie iedereen! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten