zondag 27 oktober 2013

It was my birthday! ~ Sweet sixteen gifts

Ik was jarig de 25e! 16 worden is ergens wel speciaal, dus ik gaf een feest. Ik heb in geen jaren meer een feest gegeven en had geen idee wat en hoe te organiseren. Uiteindelijk kwamen er 14 gezellige meiden en hebben we een film (The Internship) gekeken en gekletst. In het begin was de sfeer een beetje apart. Lang niet iedereen kende elkaar, maar toen 2 vriendinnen een confettibom loslieten was het ijs gebroken, haha! Het was een leuke avond, je hoeft niet veel voor te bereiden om een leuk feest te geven. :) In deze blogpost zal ik mijn cadeau's laten zien en vertellen of 'The Internship' een leuke film is!


Wat heb ik allemaal wel niet gekregen?? Ja veel! Heel veel make-up en zeep. Maar allemaal hartstikke leuk! Op de achtergrond links zie je iets groots wat blauw en opgeblazen lijkt. Dat is een bokshandschoen! Ik heb er 2 gekregen en ze zijn geniaal. 

We beginnen links. Je ziet een zeeppakket, en ik denk dat er iets van bodylotion bij zit. Ben benieuwd! Daaronder ligt een Essence Eyeshadow 'Irresistible caramel cream' ik heb hem nog niet geprobeerd, maar het zijn mooie kleuren! Daarnaast ligt een Lip Butter van Nivea 'Vanilla & Macadamia' en die ruikt echt onwijs lekker!! Onderaan zien jullie een maskertje van Onyx dermo labs. Het is een Peel off masker met komkommer dat de poriën diep reinigt, we zullen zien! 


Dan komt dit pakket aan de beurt. Hierin zit modder uit de dode zee. Je kunt het op je huid smeren en dan gebeurt er vast iets moois. Geen idee of het werkt, maar origineel is het wel! 


Hier zien jullie een nagellakje van Loréal Paris. Het is nummer 404 en hij heet Scarlet Vamp. Ik heb hem al op een nagel uitgeprobeerd en het is een dieprode kleur, die waarschijnlijk lang blijft zitten! Voor het potje liggen wat proefmonstertjes, chocola en cadeaubonnen van de Etos en Hema. Op de achtergrond staat een doosje met een luchtje erin van Essence, 'Like a trip to New York' hij ruikt lekker, heb al wat opgespoten. Verder ligt er nog een rood/geel snoepje dat niet bedoeld is om op te eten (helaas). 


Links achter staat shower gel van de Etos 'Latin Rose', de geur is in ieder geval fijn! Links onder ligt een Colour Lip Balm van Catrice. Het nummer is 050 en de kleur Cherry. Hij past goed bij mijn lippen en blijf lang zitten met een beetje balsem eronder. Er komt vast een review over. Daarnaast liggen nagelstikkers van Catrice, met roosjes! Helemaal leuk. Erachter staat een lippenstift, ook van Catrice! Daar deze week een review over. Verder zie je Nivea shampoo 'Diamond Gloss'. de mini editie. Het grappige, deze shampoo heb ik vroeger een tijdje gebruikt! Naast de shampoo zie je nog net de conditioner van Andrélon staan en een armband liggen. Voor in het hoekje ligt een lippenbalsem van Labello 'Repair & Beauty', deze had ik al en hij beschermd je lippen goed tegen kou. 


Tot slot het mandje. Ik heb een vriendin die super creatief is! Echt geweldig, zo'n idee. Er zat nog wat meer in, maar dat heb ik bij de rest van de cadeau's gelegd. Nu zie je thee, Bath Crystal 'Calming Lavender' en een schilderijtje met een songtekst van Nina Nesbitt! 


The Internship is een leuke film! Hij gaat over 2 werkloze mannen die stage gaan lopen bij Google en zo kans maken op een baan. Na een hoop geklungel loopt het (wat je al verwacht) goed af. 


Over welk cadeau moet ik het eerst een review schrijven? 

Liefs 









4 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd!
    wanneer was je jarig?
    liefs! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen