dinsdag 15 oktober 2013

Kamer gepimpt en kletsverhaal

Hoihoi,

Na 6 weken te zijn verzopen in het huiswerk nadert de herfstvakantie gelukkig. Anders was ik echt knettergek geworden. Ik heb nogal veel vakken op school en deze week heb ik serieus een toets Spaans lekker Frans in lopen vullen (waar ik dan achter kwam toen ik het lokaal uitliep). Nou ja. Je herkent het vast wel, toe aan vakantie. Eigenlijk was ik vorige week ook al toe aan vakantie, maar je kun niet alles krijgen wat je eist hè. Ik afgelopen zaterdag naar de Xenos om kaarsen te kopen. Mijn kamer is (oké, was) , echt de meeste saaie kamer van heel Nederland. Dat kan ik met zekerheid zeggen.





Maar ik was dus in de Xenos om leuke dingen te kopen voor in mijn kamer. Dat gaat al snel mis en dus stond ik middenin de winkel met mijn mandje rond te kijken alsof ik in de Primark was. Ik vroeg me af hoe ik ooit zou kunnen kiezen tussen deze duizenden kaarsen. Het waren er waarschijnlijk nog geen honderd, maar naar mijn idee duizend. Na een minuut of 10 bedacht ik me dat ik weleens in de weg zou kunnen staan en ging ik kaarsen pakken. Niet zomaar een kaars pakken en in mijn mandje doen, maar anders. Ik zette mijn mandje op z'n kop en ging kijken welke kaarsen leuk bij elkaar stonden, welke formaten ik moest hebben en of de kleuren niet te erg vloekten. Ondertussen (het was natuurlijk zaterdagmiddag) kwamen er massa's mensen langs die me aankeken alsof ik mijn neus leeg aan het peuteren was en de snot in mijn haar legde.


Uiteindelijk heb ik een keus kunnen maken, het zijn 4 kaarsen geworden en een schaal. De schaal heeft mijn moeder uitgezocht, want toen ik eindelijk mijn perfecte kaarsen had gevonden wilde ik zo snel mogelijk levend de Xenos weer uit. Tenslotte kwam ik er bij de kassa achter dat mijn kaarsen, schaal en decoratiestuff bij elkaar 24 euro kostten en toen was ik er wel weer helemaal klaar mee. Mijn doel is wel bereikt, een leuke schaal met leuke kaarsen en leuk hout. Of nou, dat spul.



Die prachtige schaal met decoratie kun je dus voor 24,- bij de Xenos kopen! Het verhaaltje was origineel voor mij, maar ik ben gewoon in een kletsbui en ik hoop dat jullie dat konden waarderen!

Bye!
Carina






Geen opmerkingen:

Een reactie posten