zaterdag 8 februari 2014

Urban Outfitters #1 - Shopping Bags


Mijn tas is kapot. Thanks Sacha, voor de goede kwaliteit. Tassen gaan nooit lang mee bij mij, degene die heel bleven vond ik na een jaar lelijk en de leuke zijn binnen zes maanden kapot. Blijkt. Ik heb gisteren de hele dag m'n tas zo ongeveer onder de arm moeten nemen, omdat anders alles eruit kletterde. Volgende merk! Ik ken Urban Outfitters al een tijdje, maar vond het altijd een beetje duur. Ze hebben ook een lagere prijsklasse, met heel leuke dingen! Ik ben begonnen bij de tassen... Kijk mee!
Een mooie tas, in basic formaat en kleur. Kan prima in alle seizoenen gebruikt worden! Deze tas kostte 48,00 en is nu 30,00.   
Deze tas ziet er gezellig uit, rugzakken zijn beter voor je rug, omdat je er niet scheef mee loopt. Voordeel! Deze tas kostte 42,00, nu 30,00.  

Deze tas is wat stoerder, de zilveren accenten vind ik erg leuk, nadeel is wel dat de tas er vrij open uitziet, niet erg handig met regen. Deze tas kost 48,00. 

Deze tas vind ik zelf erg leuk, maar door het suède gebruik je hem in de zomer minder snel denk ik. Kost 65,00. 

Lekker kleurtje! Als je van een opvallende tas houdt, is dit echt iets voor jou! Deze tas was eerst 48,00 en is nu 30,00. 

Een grote tas, waar veel in kan. Handig om te gebruiken als schooltas! Deze tas kost 48,00. 

Carina 

2 opmerkingen:

  1. De eerste twee tassen zien er supermooi uit! Ik zie je binnenkort wel op school met 1 van deze leukies van Urban Outfitters :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind die met floral print het leukst =)

    BeantwoordenVerwijderen