vrijdag 31 januari 2014

Eyeliner = Ramp

Tijd voor vervanging! Van eyeliner, ja. Als ik eyeliner probeer op te doen belandt het overal behalve op m'n ooglid, dus dat gaat lekker. Even terug liep ik met een vriendin in de DA drogisterij en zag daar een pakketje staan. Nu zie ik weleens vaker pakketjes staan, maar dit was een actie van L'oréal. Ik kijk nooit naar L'oréal, want heb daar toch geen geld voor (over). Mascara + kohlpotlood samen 10 euro? Wait, whut? Vijf minuten later stond ik tien euro lichter en een pakketje zwaarder weer buiten. Blij.

Het probleem was wel dat ik voor eyeliner naar de DA ging. Het volgende probleem was dat je geld maar één keer uit kunt geven. Maar ik heb er geen spijt van. Integendeel. Op het pakketje stond uitleg, trek boven en onder uw oog een zwart lijntje met het potlood, en mascara opdoen kan ik nog net zonder uitleg.


Met lijntje boven, zonder mascara 
Blijkt dat zo'n lijntje trekken met potlood nog knap lastig is. Na wat oefenen kwam ik erachter dat een zo dun mogelijk lijntje, alleen boven mijn oog, het mooist is. Aanschouw mijn creatie met de 'Wings' mascara en 'Color Riche Le Khôl' van L'oréal!



Het resultaat ziet er vrij heftig uit, de foto is nogal bewogen. Een foto die niet bewogen is en toch zelfgemaakt, was iets teveel gevraagd op de late vrijdagmiddag. Voor mij is dit een handige vervanger van eyeliner. Een beetje meer dan mascara, maar niet onmogelijk om mooi aan te brengen!


Carina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten