zaterdag 4 januari 2014

Veranderingen op cozychaotic


Nee. Dit is niet zo'n huilartikel waarin ik ga zwammen over hoe moeilijk het leven met een blog wel niet is. Integendeel. Ik moet gewoon dingen kwijt. Wil je weten wat? Lees snel verder!

Beauty
Minder beauty. Sorry mensen, beauty is gewoon niet helemaal mijn ding. Bij elke poging om een kerstlook te maken, zag ik eruit alsof ik een paar flinke klappen in mijn gezicht had gekregen. Jammer, maar ik kan gewoon niet met (donkere) oogschaduw overweg. Het hoeft ook niet zo van mij. Doe maar naturel, doe je gek genoeg. Nieuw levensmotto. Het is niet zo dat jullie hier nooit meer beauty tegen gaan komen. Als ik een fantastisch oogschaduwpalet heb gevonden waarmee ik er niet bont en blauw uitzie, zal ik dat zeker even vertellen.

Fashion 
Blijft hetzelfde. Ik ben van plan minstens één keer per week een artikel over beauty/fashion te posten. Dat wordt voornamelijk fashion. Trends, aanbiedingen en lente previews zijn gewoon leuk :)

Lifestyle
Als je zeuren onder lifestyle kunt laten vallen; dit is een nieuwe richting op mijn blog. Het heet niet voor niets gezellig chaotisch. Ik ben van plan meer verhalen te houden over dingen die stom zijn of me opvallen.


Ook zul je hier niet om de dag een artikel vinden. Dit was de laatste tijd al minder, dus extreme veranderingen zijn er niet.
Bedankt voor het lezen van mijn artikelen. Zonder jullie was ik allang gestopt! 

Carina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten