vrijdag 3 januari 2014

Dingen waar we in 2014 maar beter mee kunnen stoppen



Een aantal dingen gaan na een tijdje irriteren. Prima als je dat niet doorhebt, maar het bord voor je hoofd moet toch een keer verdwijnen. Mijn goede voornemen is meer mensen te helpen, dus dit is een perfect begin!


  1. Geen #selfie meer waarbij je doet alsof je spaghetti naar binnen zuigt als je geen spaghetti naar binnen aan het zuigen bent. Beter bekend als 'duckface'. 
  2. Foto's van sushi op Instagram pleuren. Echt. Ik had niet meer dan één foto nodig om te weten dat het lelijk eten is. 
  3. Niet vijf bijna (in mijn ogen compleet) dezelfde foto's op Instagram pleuren. Als je aandacht wilt, kun je ook gewoon Tinder downloaden. Hebben niet al je volgers er last van. 
  4. Overal '<333' of 'luf u 4 evah' bijzetten op Twitter/Instagram/Facebook. Mensen, liefde is prima. Maar zó opzichtig? Niet iedereen zit daar op te wachten (eigenlijk bijna niemand). Verder is Hyves weg en dat was de enige plek waar dit nog enigszins gewaardeerd werd. 
  5. Verzoeken op Facebook sturen om spelletjes te komen spelen. Ik word daar echt schijtziek van. Tof voor je als je verslaafd bent aan Candy Crush, maar dat betekent niet dat je Facebookvrienden niet iets beters te doen hebben. 
  6. Voor de jongens: als jullie er voortaan gewoon even voor zorgen dat je onderbroek niet te zien is; bedankt.  
  7. VOGUE-deo gebruiken. Jullie kennen ze wel: die felgekleurde bussen met katten, vlinders of andere ongelukkigheden erop. Deodorant gebruiken is hartstikke positief, maar als je díe deodorant gebruikt, kun je beter vandaag dan morgen stoppen. 
  8. Tweets bestaande uit: 'eten', 'douchen' of 'slapen'. Ik word er jaloers van als mensen een beter ritme hebben dan ik, oké? 
  9. Als er voetbal op tv is over voetbal tweeten alsof je leven er vanaf hangt als je de 5000 tweets over dat ene potje niet haalt en als iemand over '#widm' of '#hgt' tweet, gaan zeuren. Je mond houden over wat je aan het kijken bent, is overigens ook helemaal niet erg. 
  10. Roken en witte leggings, jullie weten het hè. Doe allebei maar gewoon niet. 

Succes met de uitvoer hiervan en niet gaan huilen als je veel herkent. Ik ook van jou. 

Carina 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten