vrijdag 30 augustus 2013

Contest - Mascara

De perfecte mascara bestaat niet -of ik heb hem even gemist- maar een aantal komen wel in de buurt! Op de foto zie je al mijn mascara's, ze liggen op volgorde van goed naar minder. 



1 Yves Rocher - Mascara Longueur 360* 
2 Maybelline - One by One (waterproof) 
3 Maybelline - the Colossal Cat Eyes 
4 Yves Rocher - Mascara Extra Volume 
5 Rimmel - Extra Super Lash 
6 Essence - No Limits (waterproof)
7 NYC - Show Time volume mascara (waterproof)

Nummer 1 is echt een heel goede mascara door het borsteltje dat superfijn is en daarmee elke wimper apart kleurt. Het merk Yves Rocher maakt al haar make-up van plantaardige middelen, dat is vriendelijker voor het milieu én vriendelijker voor je ogen! Verder ben ik nog nooit een klontje tegengekomen,  krult 'ie goed en blijf hij de hele dag mooi zitten. 

Nummer 2 heeft dezelfde pluspunten als nummer 1, alleen krijg je van Maybelline mascara's eerder geïrriteerde ogen en zit er af en toe een klontje tussen het borsteltje. Met deze mascara kun je perfect zwemmen en janken, want blijven zitten zal hij zeker. Nadeel is: je krijgt hem er echt moeilijk af. 

Nummer 3 is ook van Maybelline. Deze mascara heeft een borsteltje met boog en daarmee krijg je zelfs de kleinste wimpertjes in hoekjes mooi zwart. Nadeel: Als je 's avonds nog even weg wilt na een dag school, zul je hem wel opnieuw aan moeten brengen. 
 
Nummer 4 is dan weer van Yves Rocher, bij de verpakking heb je al een 'wauw' idee, donkerblauw/zwart, waar je dan doorheen kunt kijken. Het is een mooie mascara die de hele dag blijft zitten. Bij mij kwamen er snel klontjes in en dat is jammer, door het grove borsteltje kwamen de klontjes in mijn wimpers terecht en dat is niet heel ideaal. 

Nummer 5 is van Rimmel, een mooie mascara die niet overdreven goed krult of heel veel meer volume geeft.Het borsteltje is niet heel bijzonder en ik vind hem nogal duur voor het resultaat wat je ermee krijgt. 

Nummer 6 en 7 zijn allebei drama. Van Essence is wel bekend dat de make-up goedkoop is en je niet het beste moet verwachten, maar van NYC viel het me echt tegen. Ze zijn allebei 'waterproof' maar in het zwembad merk je daar niet veel van. Verder zie je die van NYC bijna niet zitten. 

Dit was de eerste contest op mijn blog, ik hoop dat jullie hem leuk vonden! 
Carina 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten