woensdag 28 augustus 2013

Back to school!!!

Zo halverwege de zomervakantie begint het drama. Carina heeft schoolspullen nodig. Aangezien ik nogal gierig kan zijn heb ik ooit een keer Kruidvat kaftpapier gekocht, dat het niet langer dan 2 maanden bij mij uithield. Helaas, dat nooit meer. Maar dan? Nee, al die printjes zijn veel te duur. Maar effen? Hm. Saai. Meestal heeft de Hema dan wel iets wat nog net door de beugel kan bij mij, dus ik naar de Hema. Voor het schap bedacht ik me dat vast heel veel mensen naar de Hema zouden gaan en dus stond ik 2 minuten later (zonder kaftpapier) weer buiten. Nu kan ik vol trots zeggen dat ik kaftpapier in verschillende, felle kleurtjes heb gekocht bij een plaatselijke boekwinkel (stiekem ook een beetje bij de Hema) en 1 rol met print bij de V&D. Zwart wit, je moet er wel op kunnen tekenen natuurlijk. Op bijgevoegde foto zie je al m'n spulletjes!




Aan het begin van de vakantie had ik al een nieuwe passer en geodriehoek gekocht. Mijn oude passer was op en de vullingen waren kwijt. Wat er met mijn oude geodriehoek gebeurd is ligt gevoeliger, de hoekjes waren opgegeten. Wiskundestress.

Tot slot mijn potlodenprobleem. Je mag als potlood goed in elkaar zitten wil je mijn puntenslijper overleven. Dat doen de meesten dan ook niet, heel jammer. Ouderwetse, lelijke, geel of rode basisschoolpotloden overleven de aanval wel, dus ik moet zuinig zijn al wil ik met die 5 potloodjes nog 3 jaar lang wiskundeschriften volschrijven. Misschien moet ik toch aan een nieuwe puntenslijper.

Het is niet dat ik sta te springen om weer naar school te gaan, maar ik moet zeggen dat ik er wel aan toe ben. Na 5 weken werken en 3 weken slapen heb ik weer genoeg energie om school tot de herfstvakantie te overleven. Hoop ik. Dinsdag 3 september mag ik weer beginnen. Aangezien de bovenbouw in een ander gebouw is, vind ik het wel een klein beetje spannend.. :)



Allemaal veel succes als je weer naar school moet! 
Carina  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten