dinsdag 1 oktober 2013

The Autumn Tag!

De herfst tag, wat houdt dat in? Dacht ik toen ik het voor het eerst zag. Maar het is gewoon een leuk verhaaltje met vragen over de herfst! Deze tag heb ik van het blog van Ruth: fashionablemilkshakes.blogspot.nl Kijk daar ook eens! :)



Favourite thing about it?
De kleuren! De blaadjes die van de bomen vallen en kleding in winkels die ook van die prachtige herfstkleuren heeft!

 Favourite drink? 
Warme chocomel! Dat gaat er altijd en overal wel in, maar als je net drijfnat bent door een regenbui en ook nog compleet verwaaid, is het extra lekker!!



Favourite scent?
Kaneel! Of appeltaart. Eigenlijk allebei.

Best lipstick?
Heb ik niet! Haha, dat klinkt stom, ik weet het. Ik ben hard op zoek naar 'de perfecte lipstick', maar die lijkt onvindbaar (of ik ben gewoon te kritisch).

Favourite outfit to wear?
Een leuk jurkje met een lekker warm vest eroverheen! Like it! En mijn Blackstones ontbreken nooit aan een outfit...

Autumn treat?
Een warme douche! Daar kun je me zoooo blij  mee maken! :)



Favourite place to be?
Voor de kachel, op de kachel (dat kan!), naast de kachel. Als het maar in de buurt van een kachel is.

Liefs, Carina






Geen opmerkingen:

Een reactie posten