zaterdag 14 december 2013

Help! Een bad hair winter!

Zo, ben ik weer! Ik vind het echt niet leuk dat school zo onwijs veel tijd van me vraagt, dat ik mijn blog een beetje moet verwaarlozen. Zelfs over stoppen heb ik nagedacht, het is gewoon niet leuk als ik maar twee keer per week iets online kan zetten. Nog even zien hoe het de rest van dit schooljaar gaat...

Met dit weer geeft je haar het 'normaal' zitten al snel op, één grote puinhoop wordt het bij mij. Maar is er een product wat je kan redden van een bad hair winter? Deze drie producten heb ik vergeleken.




Dit product van Guhl kunnen jullie kennen uit deze blogpost. Het is een fijn product dat je haar voedt, iets wat in de winter hard nodig is! Het werkt niet heel goed als je het in droog haar wrijft, na het douchen is handiger. Of dit echt helpt tegen pluizen weet ik niet, maar als je haar droog is pluist het sowieso al meer dan dat het gezond is.


Dit product is van Schwarzkopf en ruikt nogal sterk, fijn als je van kokos houdt, maar ik vind het echt vies. Als ik het in had en mensen om me heen zeiden 'huh ik ruik kokos', was dat een flinke afknapper. Ook lijkt je haar een beetje vet door dit product, maar anti-pluis is anti-pluis, een pluisje zul je na gebruik van dit product niet meer terugvinden.

Dit is het allerbeste product wat er is tegen pluisjes, het nare is: al een jaar ben ik opzoek, maar ze verkopen het nergens meer. Echt heel naar, want pluisjes verdwijnen, het is geurloos, werkt zo'n 3 dagen en je haar wordt er niet vet van. Jammer dat het uit het assortiment van Guhl is! Een vergelijkbaar product kost al snel het dubbele...

Ik zou voor de eerste versie van Guhl gaan, als je een fijn product wilt hebben dat je haar helpt gezond te blijven. Is je budget wat groter, dan is de derde in het duur een optie. Ook kun je gewoon de hele dag met een muts op je hoofd lopen. Hier een aantal leuke op een rijtje.


Welk product gebruik jij om je haar gezond te houden in de winter?

Liefs, Carina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten