dinsdag 17 december 2013

Mijn favoriete webwinkels!

Op internet dingen bestellen heeft veel voordelen: je kunt eindeloos doorzoeken zonder moe te worden, kijken waar het item dat je wilt kopen het goedkoopst is en als iets niet past, stuur je het gewoon weer terug! Zelf ben ik niet zo van het online bestellen, meestal heb ik een winkelmandje vol en bedenk me dan dat het gezelliger is om een keer de stad in te gaan. Maar kijken op webwinkels is altijd leuk, welke zijn mijn favoriet?



nelly.com
Dit is een heel leuke site met onwijs veel keus, zelf ben ik opzoek naar jurkjes en die zijn er in overvloed! De prijs van de kleding die ze verkopen valt gelukkig ook mee.



Omoda
De beste site waar je schoenen kunt kopen! Met zekerheid. Zalando verkoopt veel schoenen die van mindere kwaliteit zijn; die zul je bij Omoda niet tegenkomen. De service is goed en verzendkosten zijn gratis.



Dit is een hele leuke winkel, in Nederland niet zo bekend. Veel bloggers kopen hier kleding en wat ik zie is erg leuk! Helaas zijn de verzendkosten hier wel vrij hoog, maar de uitleg bij maten zorgt ervoor dat je niet vaak het verkeerde koopt.


Waar koop jij kleding online? 

Liefs, Carina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten