woensdag 27 november 2013

Shoplog: Etos



Vandaag ben ik na school even naar de Etos geweest. Ik heb voor mijn verjaardag een bon gekregen en had er nog eentje liggen van 3 jaar oud, dus bij elkaar een leuk bedrag om even in te slaan!



Mijn make-up houd ik liever rustig, zolang het maar mooie kleuren zijn en de kwaliteit redelijk is, heb ik niet veel voorkeuren meer.





Deze oogschaduw is echt wauw! Super, al die kleuren door elkaar. Hij was 5,07; nog best prijzig.





Bijpassend bij de oogschaduw kocht ik dit oogpotlood, een dun randje als 'eyeliner', creƫert een leuk effect. Hij kostte 1,87.



Tot slot deze nagellak. Ik was al een tijdje opzoek naar zo'n kleur, maar deze belooft snel op te drogen, dus koos ik voor een Etos versie.  Deze kostte 2,49.


Koop jij vaak make-up die makkelijk te combineren is?


Liefs, Carina 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten