maandag 4 november 2013

'Cause it's cold outside - The most beautiful hoodies!

Meestal zijn hoodies van die dikke truien waar je lekker in weg kunt kruipen. Maar, mooi zijn ze niet altijd. Ik ben opzoek gegaan naar de meest warme en mooie hoodies! Enjoy!

Bambam, Eye of a Tiger - 54,95
 Dit is een hoodie met de kop van een tijger erop! Hij is opvallend, maar onwijs leuk!


Evaw Wave - 79,95
Deze hoodie heeft een originele capuchon en de opdruk zie je ook niet vaak langskomen. Een uil, maar dan schematisch! Verder heeft de hoodie een lekker herfstkleurtje. Deze zou ik het eerst kopen, van alle hoodies die ik heb uitgezocht. :)


Molly Bracken - 49,95
Dit is echt zo'n leuek kersttrui. Hij doet me denken aan gezelligheid en sneeuw -door die witte bolletjes denk ik-. Hij is wat langer, dus kun je er nog beter in wegkruipen!


Ragwear Chloe - 59,95
Deze hoodie heeft herfst- en winterkleuren! De touwtjes maken hem wat spontaner en de kraag voorkomt een onderkoelde nek!


Billabong - 54,95
Dit is zo'n trui die iedereen wel in de kast heeft hangen, een sportief model die bij kampeerpartijtjes als pyjama dient. :) Maar ook in de herfst en winter is hij goed te dragen en heerlijk warm!


Welk soort hoodie vind jij het leukst?

Liefs, Carina




2 opmerkingen:

  1. Ik vind die eerste hoodie superleuk, met die tijger!! Die zou ik wel graag willen hebben! :) Ik vind je blog trouwens heel erg leuk, ik volg je nu! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Heerlijk warm ook voor in de winter inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen