dinsdag 17 september 2013

Tag: Van 10 tot 1

Deze opdracht heb ik gekregen van www.prettyproof.blogspot.nl en het was een hele uitdaging om hem in te vullen! Er zitten vast dingen tussen die je nog niet van me wist!





10 Dingen over mijzelf

  • Ik ben hartstikke pessimistisch. Af en toe. 
  • Heel beleefd
  • Mijn lievelingskleur is tot op de dag van vandaag onbekend
  • Als ik me verveel ga ik slapen
  • Ik heb een diepe haat aan de Primark.
  • Muziek is m'n verslaving
  • Ik koop nogal vaak sjaals, die ik vervolgens nooit omdoe
  • Ik zit al ruim 9 jaar op pianoles
  • De winter vind ik echt beter dan de zomer
  • Nagels lakken vind ik vervelend, maar nagellak ophebben leuk


9 Dingen die ik leuk vind
  • Varen in m'n kano. 
  • Geen huiswerk hebben
  • Schoenen
  • Bloggen
  • Slapen
  • Een leraar tegen kunnen spreken, wetende dat je gelijkt hebt
  • Lachen
  • Schaatsen 
  • Zingen

8 Dingen die ik niet leuk vind
  • Zien als ik m'n wekker zet dat ik niet langer dan 7 uur kan slapen voor 'ie afgaat
  • Té leuke kleding, die té duur is
  • Buiten-gym, wat heb ik daar een hekel aan
  • Dingen kwijt zijn, wat nogal 'ns gebeurd
  • Regen
  • Tussen Kunst&Kitch. Super irritant programma dat. 
  • Auto's die doorrijden als ik voorrang heb
  • Fel rood

7 Plekken waar ik graag kom
  • In bed, slapen is mijn alles
  • De douche! Heeeeerlijk! 
  • Op school, het is er altijd wel gezellig! 
  • De trein, leuk om mensen te kijken :]
  • Kledingwinkels 
  • De kapper
  • De keuken, in de winter staat de kachel daar altijd zo lekker hoog

6 Manieren om mijn hart te winnen
  • Gezellig zijn 
  • Kunnen luisteren
  • Eerlijk zijn
  • Lief zijn, natuurlijk
  • Betrouwbaar zijn
  • I like impulsieve acties


5 Plaatsen waar ik nog heen wil
  • Londen, shoppaahh!
  • Moskou
  • Noorwegen
  • Zuid-Frankrijk '
  • Los Angeles
4 Dingen of personen die ik niet kwijt wil
  • Familie
  • Vrienden
  • Laptop (+oplader!)
  • M'n pantoffels
3 Van mijn lievelingsliedjes 
  • Landslide - Fleetwood Mac
  • Warrior - Demi Lovato
  • Who you are - Jessie J 
2 Wensen
  • Dat iedereen om me heen gezond & gelukkig is (en ik ook)
  • Ik zou wel positiever willen worden
1 Laatste zin van deze opdracht
  • Wees jezelf, je moet kunnen zijn wie jij bent, niet wie anderen willen dat je bent. 
Liefs, Carina 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten