zaterdag 28 september 2013

Outfit van vandaag!

Een keer een outfit post! Weer eens wat anders. Meestal heb ik in het weekend niet aan wat ik vandaag aanhad, maar ik ging naar een vriendin toe, dus m'n  trainingsbroek had ik thuisgelaten. Make-up opdoen had ik echt geen zin in, dus een naturel-look.     -Thanks to Johanna voor de foto's.




 Hier zie je de hele outfit. Ik droeg een blazer/vest van het merk New Look, wat ik net een week of 4 heb. Het is een vest, maar dan in de 'vorm' van een blazer. Ik heb er veel positieve reacties op gekregen en vind hem zelf natuurlijk ook heel leuk! Het shirt is van de WE. Afgelopen zomer gekocht, dus niet meer te krijgen. Hij zit lekker omdat 'ie wat wijder valt en de lichtgrijze bloemenprint is leuk en niet te opvallend. De broek die ik aanheb komt bij de Only vandaan. Ik heb hem nog niet zolang, maar hij was in de uitverkoop. Ook niet meer te vinden, vrees ik.

Op zo'n zaterdag als deze hoef ik over schoenkeuze niet lang na te denken. All Stars! Mijn beige exemplaren passen naar mijn idee overal bij, zitten lekker en maken een outfit als deze helemaal af.

Deze oorbellen had ik in, lichtroze roosjes. Gekocht bij de Primark, heel leuk en heeel goedkoop! :)

Ik droeg vroeger nooit armbandjes. Vorig jaar herfst besloot ik dit armbandje te kopen om het maar 'ns aan te leren. Hij is heel netjes, maar ook leuk te combineren met een casual outfit! Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij heb ik hem bij de Six gekocht, in de V&D.

Fijn weekend verder!

Liefs, Carina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten